woensdag 27 april 2022

Clearwater beach en little toot, maar niet heus........

 Vanmorgen zaten we al vroeg in de auto op weg naar Clearwater Beach. De Lensselinkjes zouden ook mee gaan en we zouden elkaar daar treffen. Met onderweg een plas- en rookpauze kwamen we rond half 11 aan in Clearwater. Parkeren is hier wel een probleem maar we hadden een boottocht geboekt bij Little Toot en daar konden we ons melden voor een code. Met deze code konden we dichtbij parkeren voor een dollar per uur. Inmiddels waren De Lensselinkjes ook gearriveerd. Zij hadden nog iets gegeten bij Perkins. Zwemkleding, handdoeken en zonnebrand mee en op naar het strand. Eerst nog even over de pier gelopen en toen zijn we de zee in gedoken. Het water was heerlijk. Het strand is hier ook zo mooi wit en het water zo helder. Op het strand waren ze foto's aan het maken. Een of ander meisjesteam was kampioen geworden en dat moest vereeuwigd worden schijnbaar. 
















We hadden de boottocht van 13.00 uur geboekt maar opeens vroeg ik me af hoeveel kaartjes ik nu eigenlijk geboekt had. Ik heb deze kaartjes gisteren nog geboekt toen we bij Aquatica waren en het waren er dus maar 4. En we zijn met 8. Dus snel naar Little Toot maar helaas waren er geen tickets meer. Gelukkig waren er nog 4 mensen die niet geboekt hadden zodat we het geld van de 4 tickets terug kregen. Foutje bedankt......... Ach, Sander en ik zijn nu lotgenoten. We zullen dit wel heel de vakantie moeten horen.







Ik baalde er wel van want er gaat geen vakantie voorbij of ik moet op de boot zitten wordt altijd gezegd. Ik vind het ook geweldig om dolfijnen te zien maar helaas. Misschien als we in Cape Coral zitten dat we daar een boottocht kunnen boeken. Komt vast goed.

De jongens vonden het eigenlijk niet zo erg dus besloten we maar naar het hotel te gaan. We hadden 4 kamers geboekt in het South Tampa hotel and Suites. Onderweg nog even een tussenstop bij het Raymond James Stadion waar de Buckaneers spelen, american football. Joost wilde heel graag dit stadion zien dus dat kwam nu goed uit. Even wat foto's gemaakt en in de fanshop heeft Joost nog een sweater kunnen scoren. Die ook weer blij.





Aangekomen in het hotel doken we gelijk het zwembad in. Ineens horen we "hee, jullie zaten toch ook bij ons in het vliegtuig". Dit is wel heel toevallig, Florida is zo groot en dan kom je elkaar weer tegen in een eenvoudig hotel in Tampa.  Zij stonden voor ons in de rij bij de douane. Ze vertelden dat ze Afro Jack hadden gezien op de luchthaven. Bart had hem ook gezien maar we wisten niet zeker of hij het was. Het bleek dus van wel. Hij was hier schijnbaar voor een prive feestje en ging de dag erop alweer terug. 

Dit even over de dag in Clearwater in Tampa. Het blog over de wedstrijd schrijf ik later. Inmiddels is het weer tijd om naar bed te gaan dus wordt vervolgd.




1 opmerking:

  1. leuke foto's en een mooie ervaring in het stadion lijkt me. Filmpje op FB zag er ook tof uit!, gr Robert

    BeantwoordenVerwijderen

14/15 mei Dolphin mall en terug naar huis

 Vanmorgen al op tijd uit bed want we gaan helaas weer naar huis. Op zich ook wel weer fijn om thuis te zijn, iedereen weer te zien maar eig...